Çiftlik’te Deniz Dibi Temizlendi

En çok okunan

Bodrum Belediyesi tarafından “Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla düzenlenen deniz dibi temizliğinin 2024 yılı son etabı Çiftlik koyunda yapıldı

“Denize En Çok Mavi Yakışır” Deniz Dibi Temizliğinin bu yılki son etabı Çiftlik koyunda yapıldı. Deniz dibi temizliği çalışmasına Bodrum Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürü İzzet Mert Kallem ile Çiftlik Muhtarı Hasan Kocaman yanında belediye personelinden oluşan gönüllü dalış ekibi, ilgili birim personelleri ve vatandaşlar katıldı.

Denizden plastik, metal ve evsel atıklar başta olmak üzere toplam 45 kg atık çıkarılarak Bodrum Belediyesi Yalı Restaurant & Cafe – Plaj önünde sergilendi. Sergileme sonrası atıklar, geri dönüşümü yapılmak üzere Bodrum Belediyesi 1. Sınıf Atık Getirme Merkezine götürüldü.

13 Koy Temizlendi

Denizden atıkların arındırılması ve çevre temizliği konusunda farkındalık yaratılması amacıyla düzenlenen deniz dibi temizliğinde her hafta farklı bir koyda deniz dibini temizleyen dalgıçlar, toplam 13 koyda temizlik çalışması gerçekleştirdi. Mayıs ayında başlanan çalışmalarda Kumbahçe, Yalıkavak, Bitez, Ortakent, Akyarlar, Turgutreis, Gümüşlük, Gümbet, Gündoğan, Türkbükü, Torba, Güvercinlik ve Çiftlik koyu temizlenirken 7436 kg atık çıkarıldı.

Deniz dibinde yapılan temizlik çalışmalarının her yıl düzenli olarak yapılması planlanıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Güncel

Bodrum İhtisas Spor İl Birinciliğinde Büyük Gurur Yaşattı

2025/26 sezonu Mini Voleybol Muğla İl Birinciliği müsabakaları, yaklaşık 600 sporcunun katılımıyla büyük bir voleybol şölenine sahne oldu. Milas,...

Daha fazla içerik