1.Amatör LİG’de Sezon Tamamlandı

En çok okunan

Muğla 1. Amatör Lig A Grubu’nda hafta sonu oynanan karşılaşmalarla birlikte sezon tamamlandı.

Bodrum’da 3 temsilcinin yer aldığı Muğla 1.Amatör Lig A Grubunun son karşılaşmalarında şampiyon Ortakent Yahşi Spor Kulübü deplasmanda Güllük Hermiyasspor’u 5-1 mağlup etti. Diğer Bodrum temsilcilerinin karşılaşmasında ise Karaovaspor, B.Göltürkbüküspor’u 2-1 mağlup etti. Grubun diğer karşılaşmasında ise Menteşe Yerküpe Beşpınarspor, Yatağan Enerjispor’u 7-1 mağlup etti.

Son hafta sonuçlarına göre Ortakent Yahşi SK ile birlikte Süper Amatör Lig’e yükselen diğer takım Menteşe Yerküpe Beşpınarspor olurken, Güllük Hermiyasspor ise 2. Amatör Lig’e düştü.

Güncel

Abe Hüseyin’in Acı Günü Babası Halil Öztopal Son Yolculuğuna Uğurlandı

Bitez Mahallesi’nin tanınan isimlerinden Halil Öztopal, yaşamını yitirdi. Uzun yıllardır Bitez’te yaşayan ve çevresi tarafından tanınan Öztopal’ın vefatı, ailesi,...

Daha fazla içerik