Eski İl Müdürü Barış Saylak Tarlaya İndi, İlk Hasadı Paylaştı

En çok okunan

Eski Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Barış Saylak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla ata tohumlarının önemine dikkat çekti. Eşi Aysel Hanım ile birlikte güne kendi bahçelerinde yetiştirdikleri ürünlerle hazırlanan organik kahvaltıyla başladıklarını belirten Saylak, ardından Milas Meşelik Mahallesi’ndeki ata yadigarı topraklarında çalıştıklarını ifade etti.

Paylaşımında ata tohumlarını yeniden toprakla buluşturmanın heyecanını yaşadıklarını dile getiren Saylak, toprağın emeğin karşılığını fazlasıyla verdiğini vurguladı. Bahçe ve tarımla uğraşmanın hem bedeni hem de ruhu dinlendirdiğini kaydeden Saylak, köklere ve toprağa sahip çıkmanın önemine değindi.

Barış Saylak paylaşımında, “Şu fani dünyanın telaşı içinde bizi ayakta tutan asıl şey; köklerimize, toprağımıza ve birbirimize sımsıkı sarılmak” ifadelerini kullanarak Muğla ve Milas’tan vatandaşlara selam gönderdi.

Güncel

Narkotik Operasyonu: 4 Zehir Taciri Tutuklandı

Muğla’da narkotik ekiplerinin Marmaris ve Bodrum’da düzenlediği operasyonlarda uyuşturucu ticaretine ağır darbe vuruldu. Muğla İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla...

Daha fazla içerik