Çevreyi Kirletenler Belediye Kamerasına Yakalandı

En çok okunan

Çevreyi Kirletenlere Ceza Yağdı. Bodrum Belediyesi, çevre kirliliğine neden olan kişi ve firmaları tespit ederek cezai işlem uygulamaya devam ediyor.

Bodrum Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, çevre kirliliğini önlemek amacıyla ilçe genelinde çeşitli noktalara kamera sistemi kurdu. Bu sistem sayesinde çevreyi kirleten kişi ve firmalar kolaylıkla tespit edilebiliyor.

Bahçe Atıklarını Yol Kenarına Attılar, Kameraya Yakalandılar

Türkbükü Mahallesi’nde bir sitede gerçekleştirilen bahçe temizliği sonrasında atıkların çöp konteynerinin yanına bırakıldığı belirlendi. Durumun Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerince fark edilmesi üzerine konu Zabıta Müdürlüğü’ne bildirildi. Zabıta ekipleri ilgili kişileri bölgeye çağırarak tespit tutanağı düzenledi. Konu encümene sevk edildi ve çevreyi kirleten kişilere atıkları kendi elleriyle toplattırıldı.

2 Bin 78 İşlemde 19 Milyon 206 Bin 791 Türk Lirası Ceza

Temizlik İşleri Müdürlüğü koordinasyonunda Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından Bodrum’un farklı mahallelerinde kurulan kameralar ve Zabıta Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetim ve uygulamalar sonucunda, 2025 yılı içerisinde çevreyi kirlettiği tespit edilen kişi veya firmalara toplam 2 bin 78 işlemde 19 milyon 206 bin 791 Türk Lirası cezai işlem uygulandı.

Zabıta Müdürlüğü ekipleri, daha temiz bir Bodrum için denetim ve uygulamaların aralıksız sürdürecek.

 

 

Güncel

Kefeli ve Ağan Ailelerinin Mutlu Günü Arman Bayca Kefeli ile Deniz Ağan Evlendi

Bodrum’un köklü ailelerinden Kefeli ve Ağan aileleri, Gümüşlük’te düzenlenen görkemli bir düğün töreninde bir araya geldi. Geçmiş dönem Bodrum...

Daha fazla içerik