Bodrum’un İncileri Fenerbahçe’yi 3-1 Mağlup Etti

En çok okunan

Bodrum Belediyesi Bodrumspor Kadın Voleybol Takımı, Fenerbahçe Medicana ile karşılaştı.
Arabica Coffee House Kadınlar Voleybol 1. Ligi A Grubu 13’üncü hafta mücadelesinde Fenerbahçe’yi konuk eden Bodrum’un İncileri, sahadan 3-1 galip ayrıldı.


Binnaz Karakaya Spor Salonu’nda saat 16.00’da başlayan karşılaşmaya her iki takımın taraftarları da yoğun ilgi gösterdi. Mücadeleye etkili başlayan yeşil-beyazlılar, ilk seti 25-15 kazanarak karşılaşmada 1-0 öne geçti. İkinci sette toparlanan konuk ekip Fenerbahçe Medicana, seti 25-18 alarak skora denge getirdi (1-1). Karşılıklı sayılarla geçen üçüncü sette oyunun kontrolünü yeniden eline alan Bodrum’un İncileri, bu seti de 25-18 kazanarak 2-1 üstünlük sağladı. Dördüncü sette baştan sona üstün bir performans sergileyen yeşil-beyazlı ekip, seti 25-11 önde tamamlayarak karşılaşmadan 3-1 galip ayrıldı.
Haftayı galibiyetle kapatan Bodrum’un İncileri, ligde 14’üncü hafta mücadelesinde ikinci devrenin ilk maçında 20 Aralık Cumartesi günü deplasmanda Havran Belediyespor ile karşılaşacak.

Güncel

Veli Bar’da Kahkaha Dolu Gece

Bodrum eğlence hayatının köklü adreslerinden Veli Bar, geçtiğimiz akşam “İki Adam”ınsahnelediği “Bar Tiyatrosu” gösterisiyle unutulmaz bir geceye ev sahipliği...

Daha fazla içerik